eLogistics: Internetowy portal do zarządzania logistyką
eLogistics daje klientom dostęp do wszystkich danych, a także bezpośrednie połączenie z naszymi systemami zarządzania transportem i magazynem. eLogistics sprawnie dostarcza jasnych informacji dotyczących wszystkich procesów w łańcuchu dostaw. Dostępnych jest w nim wiele narzędzi związanych z obsługą, kontrolą i przejrzystością. Portal umożliwia obliczanie stawek przewozowych, zlecanie zamówień na transport, szczegółowe monitorowanie procesów w magazynie, wyszukiwanie produktów i usług właściwych dla konkretnych potrzeb czy śledzenie przesyłek w czasie rzeczywistym. Zapewniamy maksymalną przejrzystość operacyjną dzięki skanowaniu kodów kreskowych na każdym etapie łańcucha dostaw.
Największe zalety eLogistics:
- Pełna transparentność całego łańcucha procesów logistycznych
- Oszczędność czasu, kosztów i zasobów
- Przyjazne działanie i duża dokładność
- Możliwość indywidualnej konfiguracji systemu
Funkcje dostępne w eLogistics:
Z funkcją productpilot znalezienie odpowiedniego produktu to nie problem. Dzięki temu narzędziu można szybko określić optymalne lub pożądane czasy dostawy przesyłek na terenie Europy. Po wprowadzeniu kraju i kodów pocztowych natychmiast pojawi się informacja, które produkty entargo i ivengo najlepiej spełnią Państwa oczekiwania dotyczące wysyłki.
Przy użyciu funkcji freightquotation można szybko ustalić indywidualną cenę transportu. Uzgodnione ceny są w pełni respektowane przez DACHSER. freight quotation jest doskonałym narzędziem do szybkiego uzyskania informacji o cenie bez konieczności składania obszernych zapytań. Umożliwia Państwu przesłanie swojego zapytania, na podstawie którego zostanie utworzone zlecenie transportorder.
Funkcja transportorder umożliwia zarządzanie zamówieniami poprzez internet. System można w pełni dopasować pod kątem własnych potrzeb. Wstępnie ustawione zlecenia i automatyczne importowanie danych do zamówień pozwalają zaoszczędzić czas. Zintegrowane zarządzanie adresami zapewnia łatwe utrzymanie danych. Funkcja importu adresów z systemu ERP uzupełnia zarządzanie adresami. Przesyłanie dokumentów, zapisywanie informacji o towarach niebezpiecznych, a także wysyłanie przyszłych zleceń oraz korzystanie z własnych kodów kreskowych NVE/SSCC jest możliwe dzięki współpracy z Domino.
Dzięki shipmentpointer mogą Państwo w każdej chwili szybko i łatwo sprawdzić aktualny status swojej przesyłki - bez konieczności wcześniejszej rejestracji. Bez względu na to, czy zostanie podany kod NVE/SSCC, HAWB i HB/L, nr dowodu dostawy, zamówienia czy numer przesyłki: shipmentpointer znajdzie konkretną przesyłkę, przy zachowaniu pełnej ochrony przed nieautoryzowanym dostępem. By skorzystać z funkcji Track & Trace na urządzeniu mobilnym, wystarczy pobrać aplikację shipmentpointer na iPhone’a, Blackberry lub urządzenie z systemem Android. Dla każdej przesyłki można utworzyć indywidualny link, który poinformuje o aktualnym statusie przesyłki. Następnie można przekazać ten link klientom lub partnerom.
shipmentcontrol umożliwia bezproblemowe śledzenie online nawet najmniejszych przesyłek. Informacje o dostawie i elektroniczne potwierdzenia dostaw są przesyłane z mobilnego urządzenia kierowcy do centralnego systemu. Funkcja umożliwia sprawdzenie odbiorcy, jego podpisu oraz czasu dostawy, a w razie konieczności określenie przyczyn ewentualnych problemów z dostawą. Dodatkowo dostępne jest elektroniczne archiwum zawierające dokumentację zdjęciową związaną z dostawami. Dla każdej przesyłki można utworzyć indywidualny link, który pokazuje aktualny status przesyłki. Następnie można przesłać ten link do swoich klientów lub partnerów. Shipmentcontrol umożliwia śledzenie i monitorowanie nie tylko w przypadku logistyki dystrybucji (shipmentcontrol send), ale również logistyki zaopatrzenia (shipmentcontrol collect). Jednym kliknięciem można zmieniać opcje, aby śledzić przesyłki, zarówno te, których jest się odbiorcą, jak i zleceniodawcą.
warehousecontrol umożliwia śledzenie procesów zachodzących w magazynach – od kontroli statusu odbioru zamówienia po monitoring partii. System ten pozwala na natychmiastowe określenie braków i stanów magazynowych. shipmentcontrol to możliwość uzyskania pełnego obrazu procesu wysyłki, aż po moment dostarczenia towaru.
Funkcja deliveryorder umożliwia przygotowanie towarów przechowywanych w naszych magazynach do odbioru. Można ją dostosować do indywidualnych potrzeb. Zachęcamy do konfiguracji indywidualnych ustawień oraz ukrycia niepotrzebnych funkcji.
invoicecenter umożliwia dostęp online do wszystkich danych dotyczących przesyłki. Dane dostępne są w postaci plików PDF, tabel Excel oraz plików CSV. Dane te możemy także przesłać cyfrowo poprzez centrum EDI. To oszczędność papieru i pracy. Dzięki grupowaniu faktur, wysyłamy pocztą tylko jedną kartkę papieru. Zarówno informacje wymagane do podatku, jak i wszystkie dane księgowe podane są w podsumowaniu.
palletpoolaccount zarządza sprzętem do załadunku, który wymaga śledzenia, tj. europaletami i regałami. Konkretnie: Jeśli DACHSER przyjmie pomoce załadunkowe, zostaną one przypisane do konta palletpoolaccount – i usunięte po zwrocie. W każdej chwili mogą Państwo pobrać dane swojego konta w formie arkusza Excel lub w formacie PDF.