Łańcuch dostaw wiedzy online w DACHSER Polska
Globalna epidemia spowodowała przeniesienie wielu aspektów działalności firm do świata wirtualnego. Oczywiście, duża część zadań operatora logistycznego może być wykonana tylko na miejscu i osobiście, ale są też takie dziedziny, które z powodzeniem mogą odbywać się na odległość, np. szkolenia. W DACHSER Polska w formie wirtualnej odbyły się w ostatnich miesiącach 34 szkolenia operacyjne, w których udział wzięło 172 pracowników.
Tematy zdalnych instruktaży dotyczyły m.in. systemów IT, firmowych narzędzi i oferty. Zdalny transfer wiedzy obejmuje jednak nie tylko osoby już pracujące w DACHSER Polska. W ten sam sposób w okresie lockdown w życie firmy zostali wprowadzeni nowi członkowie zespołu. Za pomocą programu do spotkań online, nowo zatrudnieni pracownicy poznawali narzędzia, procesy i pojęcia funkcjonujące w danym dziale.
„Jak widać, pandemia nie przerwała planu rozwoju kompetencji w zespole. Łańcuch dostaw wiedzy w DACHSER Polska działa w każdych warunkach. Zmieniła się tylko jego forma – sale szkoleniowe zostały zamienione na wirtualne chat-roomy. Zaangażowanie pracowników i zapał do poszerzania wiedzy pozostały bez zmian”, zauważa dr inż. Grzegorz Lichocik, Prezes DACHSER w Polsce.
O DACHSER:
DACHSER, firma rodzinna z siedzibą w Kempten w Niemczech, oferuje logistykę transportu, magazynowania oraz spersonalizowanych usług w dwóch obszarach biznesowych: DACHSER Air & Sea Logistics oraz DACHSER Road Logistics (ten drugi obszar podzielony jest na dwa segmenty: DACHSER European Logistics i DACHSER Food Logistics). Oferty firmy dopełniają kompleksowe usługi w zakresie logistyki kontraktowej oraz rozwiązania branżowe. Niezawodna sieć transportowa – zarówno w Europie, jak i na pozostałych kontynentach – w połączeniu z całkowicie zintegrowanymi systemami IT zapewniają dostęp do inteligentnych rozwiązań logistycznych na całym świecie.