Wspólnie przez kryzys
Pandemia Covid-19 stanowi poważne wyzwanie dla polityki, biznesu i społeczeństwa. Jednak nawet w tych ciężkich czasach, cała sieć firmy DACHSER pozostała dostępna dla klientów. To dobry znak przed restartem.
Pierwsze fale uderzeniowe za nami. Po tym, kiedy wiosną życie gospodarcze na całym świecie zamarło, wielu ludzi znów spogląda w przyszłość, a wśród nich także klienci DACHSER. Sieć firmy pozostała w pełni sprawna przez cały czas, co oznacza, że ograniczenia w usługach były minimalne nawet w krytycznych momentach.
Jednym z najważniejszych fundamentów tej płynności były elastyczne opcje sterowania, wynikające z organizacji sieci, jak również kompleksowe rozwiązania higieniczne, które pracownicy wszystkich oddziałów DACHSER implementowali z dyscypliną i dużą motywacją. Ponadto firma skupiła się na utrzymywaniu jeszcze bliższego kontaktu z partnerami, np. podwykonawcami. Dzięki temu cały czas mogli liczyć na DACHSER i w razie potrzeby poprosić o wsparcie w postaci zarówno rad, jak i środków na zabezpieczenie swojej płynności.
Informacje zwrotne zaczęły napływać bardzo szybko. „Dziś nasz zespół chciałby po prostu bardzo podziękować” - pisał jeden z klientów. Inni: „Jesteśmy wdzięczni za Wasz wysiłek w nieustannym informowaniu nas o bieżącej sytuacji. Dziękujemy za zorganizowanie przestrzeni ładunkowej. Dziękujemy również jednostkom operacyjnym w waszych oddziałach oraz pracującym z waszymi partnerami. Na wasze ręce składamy podziękowania dla kierowców, tak krótko- jak i długodystansowym. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z takim partnerem biznesowym jak wy.”
Tego typu wiadomości docierały od klientów firmy DACHSER ze wszystkich pól działalności. To wystraczający powód, by bliżej przyjrzeć się temu, co logistyka może i musi zrobić w czasach kryzysu.
DACHSER Magazine
Więcej w temacie radzenia sobie podczas kryzysu przeczytać można w najnowszym wydaniu DACHSER Magazine